nartentinekewestaustralie.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest. We vliegen op 29 maart via Honkong naar Perth en onze terugreisdatum staat voor 30 april gepland.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. We hebben een grote voorraad foto' s dus die hoef je ons NIET cadeau te doen.

We zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Nart en Tineke

Els

Hey, wat leuk! Een goede vlucht toegewenst en veel plezier down under.
Liefs,
Els

Frank

Goeie reis en ben benieuwd naar jullie belevenissen!

Marianne

Australië!! ? Wat zou ik daar graag bij willen zijn. Geniet er van lieve familie. Ik kijk de foto's tegemoet.

Rob

Hoi Nart en Tinke,
tof zeg, Australie nog wel.
Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen; misschien kan ik ook weer kijken naar plekken war ik in 2000 ook geweest ben.
En je weet: als je eenmaal in Australie geweest bent, ben je veranderd. Je krijgt door de geheel andere fauna en flora onderbewust een heel ander besef in je achterhoofd erbij.
Zodra je op tv oid iets ziet of hoort wordt je direkt getriggerd als het uit Australie komt.
Heel apart.

Veel succes met de voorbereidingen alvast en een goede start in Australie.

Groetjes, Rob

meindert y wil

goede reis en we vliegen met jullie mee

Piet

Ik wens jullie beiden een voorspoedige en interessante reis en kijk weer uit naar jullie belevenissen en indrukken.

Marij

Goede reis!Geniet!

Truus en Cees

Een hele fijne en veilige reis gewenst.

Tet

Goede reis en geniet samen van al het moois!

sander manon en sophie

Hoe is het down under? we zijn heel benieuwd naar jullie avontuur!
Heel veel plezier

anthoinet nieuwland

Goede reis en veel plezier

Netty ten Napel-Remmelts

Wat leuk, een hele mooie avontuurlijke reis gewenst.

Tet

Leuk om met jullie mee te reizen!
Je moet er soms wel wat voor over hebben om bijzondere dingen te zien.
Mooie natuuropnames en leuk met die dolfijnen.
Hartelijke groet, Tet