nartentinekewestaustralie.reismee.nl

Bijna op weg naar Perth

Nog ruim 15 uur en dan zijn we klaar voor take-off... De tassen zijn gepakt, het huis is aan kant en de tickets liggen klaar. Gisteren konden we al onze instapkaarten uitprinten zodat we maar 50 minuten voor vertrek aanwezig hoeven te zijn op Schiphol. Van diverse vrienden, kennissen en familie kregen we warme goede Reis wensen. We zijn er klaar voor!!!

Hannie

Een hele mooie reis gewenst waar jullie nog lang van kunnen nagenieten! Benieuwd naar je verhalen.

Ans

Wens jullie een hele mooie tijd toe en ben nu al benieuwd naar jullie "koffer vol verhalen" waarmee jullie ongetwijfeld zullen terugkomen.
Liefs en natuurlijk een goede vlucht!

Dorien

Geniet ervan!

Jan en Hilly

Goede reis en veel genieten, wij zien er naar uit om Julie foto's tezien enullie verhalen te lezen.
Hg Jan en Hilly

Co en Riet

Jullie zijn toch geluksvogels dat je weer zo een mooie reis mag maken!
Heel goede reis gewenst en geniet er van!

Seema van der Sande

Wij hebben jullie gemist gisteren bij het jaarlijkse etentje van vluctelingenwerk.
Ik kan begrijpen hoe druk het is de laatste lotjes voor zon groot reis. Ik wense jullie een fijne reis en ben zo benuied over jullie avonturen in the land down under.veel plezier . Veel liefs

Piet

Raar idee dat jullie binnen enkele uren precies aan de andere kant van de aardbol zitten. Val er niet af! Goeie reis en veel plezier.

Josephine

Een goede reis en een hele fijne tijd in Australie!

henk en maria

wij w ensen jullie een prachtige reis veei plezier,en een fijne tijd in Australie
Groetjes Henk en Maria